my testimonial

my testimonial

Saturday 12 October 2013

Reshape :o

Bismillah :) 
have you had your shake today???
*mood happy sebab tadi timbang berat naik muscle 1kg!!! :D

siapa kat sini bermuka bulat,tembam,bam-bam,chubby??
pernah terfikir ke "aq memang dilahirkan begini" , "memang aq dari kecik tembam" , "muka tembam kan comel" ??
tipu tak pernah sebab ini la saya dahulunya,,tak percaya yaang saya bole turun 'kebulatan' dan 'ketembaman' muka ni,
*ishhhh~negative sungguh -___-'


memang betul2 chubby nie ;)

 takde la kan chubby sehingga begitu,,ish takut mcam tu -__-'
nak tengok gambar saya dulu??


*keputusan adalah tidak tipikal, bergantung kepada individu

ehehe~chubby + bulatness kannnn :D sy da lose 4kg kat gambar ditengah,,,namun hakikatnya woooo~ muka masih belum berjaya reshape T_T

tak mengapa,,just CONSISTENTLY use the product and SABAR,,,dengan penuh kesabaran,,,akhirnya reshape muka after lose 7kg,,,gigih ke gigih???
bestttttttttt kan Herbalife ni,,,kte nak lose weight tapi automatically dy fixed everything supaya apperence kite semakin menarik :) Alhamdulillah,,,I <3 Herbalife !!!

bukan saya sorang reshape muka,,,tapi ramaiiiiiiiiiii kawan saya dalam herbalife berjaya reshape muka gak,,antaranya:


*keputusan adalah tidak tipikal, bergantung kepada individu


*keputusan adalah tidak tipikal, bergantung kepada individu

*keputusan adalah tidak tipikal, bergantung kepada individu

*keputusan adalah tidak tipikal, bergantung kepada individu

see!!!!! the products workkkk :D

saya sedang mencari next person to be like us ^^ 


                                         FROM AUNTY BECOME BEAUTY ;) *gituuuuu,,,

ke masih resah gelisah,,,risau,,tak yakin??? NO PROBLEMMMMM!!!
nak jumpa diorang LIVE pun bolehhhhhh :)

saya dah already coach people for 2years,,,no worries because bole ambil balik wang semula sekiranya anda dah memenuhi karteria yang diperlukan untuk meminta wang semula, karterianya adalah:

  • 100% ikut cakap coach
  • minum air secukupnya mengikut saranan coach
  • pernah datang kelas motivasi at least seumur hidup sekali
  • bukan seorang distributor 

adakah anda memenuhi karteria diatas??hehe~
kalau tak,,,sekarang adalah masa dan waktu yang paling tepatttttt untuk bermula :)
saya sedia membantu!!!!!!!
call/whtsapp me now!! 0136446733

No comments:

Post a Comment